Zeek Rewards
-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1732
- Csatlakozott: 2010.07.05. 09:40
- Kapcsolat:
Re: Zeek Rewards
Csak egy kérdés: a Bonus Balance mire is jó? Mert eddig nem sikerült kihámozni... De biztos van itt aki jobban ért hozzá.
Re: Zeek Rewards
Amikor regelsz, automatikusan kapsz 100 kezdo bidet, ami ugyanugy kamatozik mint a sajatod-vip! Mindvegig a bonusnal lathato, viszont 60 nap utan levonodik a 100 es csak a kamat automatikusan hozzairodik a sajatodhoz (Vip)bogyozotyo írta:Csak egy kérdés: a Bonus Balance mire is jó? Mert eddig nem sikerült kihámozni... De biztos van itt aki jobban ért hozzá.
-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1732
- Csatlakozott: 2010.07.05. 09:40
- Kapcsolat:
Re: Zeek Rewards
Értem, köszi.
Amúgy ez le van írva valahol?
Amúgy ez le van írva valahol?
Re: Zeek Rewards
Ezt tapasztalatból tudom kivételesen
Azt hogy levan-e irva nem tudom, vannak a zeek oldalán helpek ott talán!
Azt hogy levan-e irva nem tudom, vannak a zeek oldalán helpek ott talán!
Re: Zeek Rewards
Itt: https://www.zeekrewards.com/CompounderR ... ckets.htmlbogyozotyo írta:Értem, köszi.
Amúgy ez le van írva valahol?
9. pont a lap alján
-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1732
- Csatlakozott: 2010.07.05. 09:40
- Kapcsolat:
Re: Zeek Rewards
Köszi , odáig még sosem volt türelmem átolvasni... :/
Re: Zeek Rewards
Az ugye köztudott, hogy 90 nap után kezdődnek levonódni a bidek.
Viszont mikor a napi elszámolás van, akkor hogy van a sorrend?
Elöször levonódik a lejárt bid majd jön a napi osztalék, vagypedig napi osztalék adása és utána levonás?
Viszont mikor a napi elszámolás van, akkor hogy van a sorrend?
Elöször levonódik a lejárt bid majd jön a napi osztalék, vagypedig napi osztalék adása és utána levonás?
Re: Zeek Rewards
Szia Sanders!
Általában először levonják a lejáró bideket majd utána jóváírják a napi hozamot.
Általában először levonják a lejáró bideket majd utána jóváírják a napi hozamot.
Re: Zeek Rewards
Ok köszönöm!
Re: Zeek Rewards
Facebook, iwiw..lehet feladni a hirdetéseket, akár naponta több csoportban is?
Re: Zeek Rewards
facebookon lehet, szerepel a link megadasi oldalon is! viszont csak es kizarolag angolul lehet feladni!
mit ertesz csoport alatt?
mit ertesz csoport alatt?
Re: Zeek Rewards
például csatlakozok 10 csoporthoz, befogadnak és a csoportok hirdetőfalára feladom. De erről nem küldök visszaigazoló linket, mert ezt csak amellett tolom fel.Sanders írta:facebookon lehet, szerepel a link megadasi oldalon is! viszont csak es kizarolag angolul lehet feladni!
mit ertesz csoport alatt?
-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1732
- Csatlakozott: 2010.07.05. 09:40
- Kapcsolat:
Re: Zeek Rewards
Na épp le is telt a 60 nap, bónusz nulla, VIP viszont így egész szépen megugrott!Sanders írta:Amikor regelsz, automatikusan kapsz 100 kezdo bidet, ami ugyanugy kamatozik mint a sajatod-vip! Mindvegig a bonusnal lathato, viszont 60 nap utan levonodik a 100 es csak a kamat automatikusan hozzairodik a sajatodhoz (Vip)bogyozotyo írta:Csak egy kérdés: a Bonus Balance mire is jó? Mert eddig nem sikerült kihámozni... De biztos van itt aki jobban ért hozzá.
Kíváncsian várom a következő jóváírásnál mennyire lesz látványos a különbség!
Re: Zeek Rewards
Azt ne felejtsd el, hogy amennyivel most növekedett, 90 nap múlva ennyivel is fog csökkeni!
Re: Zeek Rewards
90 nap múlva azokat a Bideket vonja, amit anno vásárolt! Én így tudom. Az a feletti rész marad.Sanders írta:Azt ne felejtsd el, hogy amennyivel most növekedett, 90 nap múlva ennyivel is fog csökkeni!
Re: Zeek Rewards
Hmmmm en ugy tudom, hogy nemcsak a vasarolt bid, hanem a rendszerben megtermelt is lejar tehat levonodik, de cafoljatok meg!Ferenc írta:90 nap múlva azokat a Bideket vonja, amit anno vásárolt! Én így tudom. Az a feletti rész marad.Sanders írta:Azt ne felejtsd el, hogy amennyivel most növekedett, 90 nap múlva ennyivel is fog csökkeni!
Re: Zeek Rewards
Igen, valóban levonja, minden egyes jóváírt BID-et levon 90 nap múlva, számítva a jóváírás napjától. Viszont addig kamatozik.Sanders írta:Hmmmm en ugy tudom, hogy nemcsak a vasarolt bid, hanem a rendszerben megtermelt is lejar tehat levonodik, de cafoljatok meg!Ferenc írta:90 nap múlva azokat a Bideket vonja, amit anno vásárolt! Én így tudom. Az a feletti rész marad.Sanders írta:Azt ne felejtsd el, hogy amennyivel most növekedett, 90 nap múlva ennyivel is fog csökkeni!
-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1732
- Csatlakozott: 2010.07.05. 09:40
- Kapcsolat:
Re: Zeek Rewards
VIP Point Retirement Calendar szerint 90 nap múlva a bónuszból átvezetett is lejár, addig meg dolgozzon csak szépen!
-
- Új tag
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2012.03.06. 15:33
- Kapcsolat:
Re: Zeek Rewards
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki, hogyan tudom beállítani, hogy ne vonja le tovább a havidíjat alertpay-ről?
Meg tudná mondani valaki, hogyan tudom beállítani, hogy ne vonja le tovább a havidíjat alertpay-ről?
Re: Zeek Rewards
Szia!
Miért szeretnéd letiltani.
Különben a Alertpayon belül kell letiltana.
Miért szeretnéd letiltani.
Különben a Alertpayon belül kell letiltana.
Re: Zeek Rewards
Belépsz az alertpayra, ott Profile menü és Subscriptions.
Az oldalam: http://netesmunka.ucoz.com
Re: Zeek Rewards
Erről jut eszembe, elején megvettem a havi dijat bankkártyával, és ez mellett automatikusan megbizást is adott Alertpay felé de ezt nem tudtam... jött a következő hónap, amikor vettem bankkártyával havidíjat és rá két nappal levonta az Alertpay is, csak lestem hogy mivan?! Semmit nem tudtam hogy megbízást készített...
Aztán irtam a staffnak, azt írták visszaadni nem fogják, viszont a következő havidíjat nem kell fizetnem...
Gondoltam leírom a tapasztalatomat, úgyhogy figyelni kell
(Alertpayről még annyit, hogy nem én voltam a láma, másfél éve napi szinten utalok-adok-kapok stb.)
Aztán irtam a staffnak, azt írták visszaadni nem fogják, viszont a következő havidíjat nem kell fizetnem...
Gondoltam leírom a tapasztalatomat, úgyhogy figyelni kell
(Alertpayről még annyit, hogy nem én voltam a láma, másfél éve napi szinten utalok-adok-kapok stb.)
-
- Új tag
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2012.03.06. 15:33
- Kapcsolat:
Re: Zeek Rewards
Azért akarom letiltani, mert nem tudok magam alá hozni senkit, nem hogy 5 embert, mivel ugye már nincs 5cc, ezért semmi értelme fizetgetnem, nem kapok jutalékot.
Egyébként köszi a válaszokat.
Egyébként köszi a válaszokat.
Re: Zeek Rewards
Tudtommal ez csak az új tagokra vonatkozik
Én január elején regeltem, akkor vettem 5 vásárlót (ugye akkor még ment az 5cc rendszer)
és most akkor mi is van?
Én január elején regeltem, akkor vettem 5 vásárlót (ugye akkor még ment az 5cc rendszer)
és most akkor mi is van?
Re: Zeek Rewards
Zeekrewards hírlevél Paul Burks-től:
Nagyon sok idő eltelt mióta nem írtam hírlevelet és sok dolog is történt. Nagyon sok gondolat van a fejemben és talán ez a leggyorsabb út, hogy megosszam veletek.
Először is engedjétek meg, hogy megköszönjem, hogy hozzájárultatok, hogy világon ismert jelenség legyen a Zeek. Ennek a hihetetlen növekedésnek és fejlődésnek te vagy a hajtó ereje. A készülőben lévő történelem részese vagy. Minden új sikerrel amit együtt valósítunk meg, vannak új kihívások. Ezek körül néhányat megakarok vitatni veletek és kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Először beszéljünk az ALEXA -ról. Azoknak akik nem ismerik az ALEXÁT: egy független információs vállalat, ami több millió honlapot sorol be forgalom szerint. A legtöbb forgalma a Google.com-nak van. A második a facebook, a harmadik a youtube. Ma reggel a Zeekrewards a 312. a világon. Olyan weboldalak előtt állunk, mint az eBay vagy az IBM.com vagy a BestBuy.com.
De ez a hatalmas forgalom mit jelent a mi szervereink tekintetében? Nos, ez azt jelenti, hogy a világon azoknak a számítógépeknek a száma akik csatlakozni akarnak a ZR-hez meghaladták a szervereink képességét.
Az elmúlt két hétben ezeken a fejlesztéseken dolgoztunk. Lettek új szerverek, szuper gyors SSD San meghajtók. Mérnökeink és mesterprogramozónk teljes erővel dolgoztak, és figyelemre méltó munkát végeztek. Amikor szerverkérdésekkel foglalkozol és további problémát okoz, az frusztráló lehet. Például: megváltoztak a hitelkártya-processzorok mert egy új e-Wallett fizetési rendszer kialakításának a közepén vagyunk. Közeledik az új Compliance Képzés rendszer indítása, elmúlt az 5cc rendszer és hatalmas terjeszkedést csináltunk a támogatást-szolgáló személyzeti létszámban. Ez a sok feladat káoszt okozhat.
Itt vannak a jó hírek: A mérnökeink szabad kezet kaptak és rengeteg szerver munkálatok végeztek el, közöttük például teljesen új az adatbázis-szerkezetünk. Éjjel - nappal dolgoznak. Dan Olivares fáradhatatlanul dolgozott az új hitelkártya processzorral, miközben megküzd az AlertPay/SolidTrustPay integrációinak kihívásaival és az új csalás elleni rendszerrel és más fejlesztésekkel.
A hivatali munkásaink rengeteget dolgoztak a faxon és mailben és a FedEx-ben jövő bid vásárlásokkal. Aznap vagy másnap mindenki megkapta a bidjeit. Már látjuk a fényt az alagút végén. Köszönjük a türelmet és támogatást.
Tehát mit tudsz segíteni?
Több dolog is van. Először is értsd meg hogy a több-százezer ügyfél mellett te egy vagy a sok közül. A szerver lassan fut és ha neked vannak problémáid a bankkártyás fizetéssel, vagy az e-Wallett rendszer nem engedi meg hogy bideket vegyél (több tízezer levél érkezik be hozzánk és) mi mindent körültekintően átnézünk és megoldunk. Tudod ezek a support levelek teljesen lefoglalják a támogatás-csapatunkat (olvasásuk, válaszolásuk) ahelyett hogy az igazán sürgős kérdésekkel foglalkoznának és kezeljék azokat. Ne rakjatok be egy problémáról több levelet, mert felesleges. Egy tag például két nap alatt 52 levelet írt be mert nem ment a hitelkártyás fizetés.
Nos tehát amit kérni szeretnék: ha problémád van csak egy levelet írj, vagy az élő chat-et válaszd és ott kérdezz ha ez igazán nem várhat. Ne használd a panasz osztályt és az oktatási központot. Ha kérdéseid vannak a Zeek-ről akkor kérdezd a felső vonaladat, vagy olvasd el a gyakori kérdéseket, vagy vegyél részt a délután 4 -kor kezdődő élő oktatási képzésen ahelyett, hogy a support szolgáltatással lépsz kapcsolatba. Például akkor írj a supportnak ha fizettél valamiért és több mint 10 napig nem kaptál érte semmit. Írd meg mit fizettél mikor és mivel. Tedd bele a kifizetés igazolását is.
Egy másik szívesség amit kérnék tőled. Ne higgy el semmilyen szóbeszédet! A Zeek teljesen rendben van! Egészséges és működik, őrült tempóban fejlődik és rengeteg a pozitív visszajelzés. Nem mindenki fog kitartani mellettünk ebben a fejlesztésben. Mások megpróbálják a mi mostani helyzetünket a saját javukra hajtani. Nagyon figyelj oda, hogy ne szedjenek rá. Ezeknek a kihívásoknak megfelelően kifogunk jönni egy sokkal jobb és fejlettebb rendszerrel. Tudom hogy ez nem boldogít amit mondtam, főleg ha nem kaptad meg a csekket vagy a fizetésed, vagy nem lett meg a havidíjad befizetése. Mi minden emberileg lehetségest megteszünk. Legyél annyira türelmes amennyire tudsz.
Végül: a csalás ellen irányuló állandó csaták miatt amikben részünk van és amik miatt kifejlesztettük a csalás elleni szoftvert az zavarhat sok szorgalmas tagot. A megoldás, hogy a hitelkártyák helyett meg kell kétszerezni az e-Wallett használatát. Kérlek használd az e-Wallet rendszert.
Míg integráljuk funkcionálisan az NxPay e-Walett rendszert addig legyen AP számlád vagy STP számlád. Mellesleg nem csináltuk meg az ezüst, arany és gyémánt tagdíj fizetéseket, de azonnal megtesszük mihelyst a kód-integráció teljes. Megcsináljuk a felminősítéseket és jutalékokat fogunk fizetni visszamenőlegesen is. Ha valaki nem lett megújítva nem lesz törölve, vagy visszaminősített. Ne aggódj, lépést tartunk és futtatni fogjuk őket.
Még egyszer köszönet a csodálatos családért. A hatalmas sikerre!
Paul Burks
Nagyon sok idő eltelt mióta nem írtam hírlevelet és sok dolog is történt. Nagyon sok gondolat van a fejemben és talán ez a leggyorsabb út, hogy megosszam veletek.
Először is engedjétek meg, hogy megköszönjem, hogy hozzájárultatok, hogy világon ismert jelenség legyen a Zeek. Ennek a hihetetlen növekedésnek és fejlődésnek te vagy a hajtó ereje. A készülőben lévő történelem részese vagy. Minden új sikerrel amit együtt valósítunk meg, vannak új kihívások. Ezek körül néhányat megakarok vitatni veletek és kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Először beszéljünk az ALEXA -ról. Azoknak akik nem ismerik az ALEXÁT: egy független információs vállalat, ami több millió honlapot sorol be forgalom szerint. A legtöbb forgalma a Google.com-nak van. A második a facebook, a harmadik a youtube. Ma reggel a Zeekrewards a 312. a világon. Olyan weboldalak előtt állunk, mint az eBay vagy az IBM.com vagy a BestBuy.com.
De ez a hatalmas forgalom mit jelent a mi szervereink tekintetében? Nos, ez azt jelenti, hogy a világon azoknak a számítógépeknek a száma akik csatlakozni akarnak a ZR-hez meghaladták a szervereink képességét.
Az elmúlt két hétben ezeken a fejlesztéseken dolgoztunk. Lettek új szerverek, szuper gyors SSD San meghajtók. Mérnökeink és mesterprogramozónk teljes erővel dolgoztak, és figyelemre méltó munkát végeztek. Amikor szerverkérdésekkel foglalkozol és további problémát okoz, az frusztráló lehet. Például: megváltoztak a hitelkártya-processzorok mert egy új e-Wallett fizetési rendszer kialakításának a közepén vagyunk. Közeledik az új Compliance Képzés rendszer indítása, elmúlt az 5cc rendszer és hatalmas terjeszkedést csináltunk a támogatást-szolgáló személyzeti létszámban. Ez a sok feladat káoszt okozhat.
Itt vannak a jó hírek: A mérnökeink szabad kezet kaptak és rengeteg szerver munkálatok végeztek el, közöttük például teljesen új az adatbázis-szerkezetünk. Éjjel - nappal dolgoznak. Dan Olivares fáradhatatlanul dolgozott az új hitelkártya processzorral, miközben megküzd az AlertPay/SolidTrustPay integrációinak kihívásaival és az új csalás elleni rendszerrel és más fejlesztésekkel.
A hivatali munkásaink rengeteget dolgoztak a faxon és mailben és a FedEx-ben jövő bid vásárlásokkal. Aznap vagy másnap mindenki megkapta a bidjeit. Már látjuk a fényt az alagút végén. Köszönjük a türelmet és támogatást.
Tehát mit tudsz segíteni?
Több dolog is van. Először is értsd meg hogy a több-százezer ügyfél mellett te egy vagy a sok közül. A szerver lassan fut és ha neked vannak problémáid a bankkártyás fizetéssel, vagy az e-Wallett rendszer nem engedi meg hogy bideket vegyél (több tízezer levél érkezik be hozzánk és) mi mindent körültekintően átnézünk és megoldunk. Tudod ezek a support levelek teljesen lefoglalják a támogatás-csapatunkat (olvasásuk, válaszolásuk) ahelyett hogy az igazán sürgős kérdésekkel foglalkoznának és kezeljék azokat. Ne rakjatok be egy problémáról több levelet, mert felesleges. Egy tag például két nap alatt 52 levelet írt be mert nem ment a hitelkártyás fizetés.
Nos tehát amit kérni szeretnék: ha problémád van csak egy levelet írj, vagy az élő chat-et válaszd és ott kérdezz ha ez igazán nem várhat. Ne használd a panasz osztályt és az oktatási központot. Ha kérdéseid vannak a Zeek-ről akkor kérdezd a felső vonaladat, vagy olvasd el a gyakori kérdéseket, vagy vegyél részt a délután 4 -kor kezdődő élő oktatási képzésen ahelyett, hogy a support szolgáltatással lépsz kapcsolatba. Például akkor írj a supportnak ha fizettél valamiért és több mint 10 napig nem kaptál érte semmit. Írd meg mit fizettél mikor és mivel. Tedd bele a kifizetés igazolását is.
Egy másik szívesség amit kérnék tőled. Ne higgy el semmilyen szóbeszédet! A Zeek teljesen rendben van! Egészséges és működik, őrült tempóban fejlődik és rengeteg a pozitív visszajelzés. Nem mindenki fog kitartani mellettünk ebben a fejlesztésben. Mások megpróbálják a mi mostani helyzetünket a saját javukra hajtani. Nagyon figyelj oda, hogy ne szedjenek rá. Ezeknek a kihívásoknak megfelelően kifogunk jönni egy sokkal jobb és fejlettebb rendszerrel. Tudom hogy ez nem boldogít amit mondtam, főleg ha nem kaptad meg a csekket vagy a fizetésed, vagy nem lett meg a havidíjad befizetése. Mi minden emberileg lehetségest megteszünk. Legyél annyira türelmes amennyire tudsz.
Végül: a csalás ellen irányuló állandó csaták miatt amikben részünk van és amik miatt kifejlesztettük a csalás elleni szoftvert az zavarhat sok szorgalmas tagot. A megoldás, hogy a hitelkártyák helyett meg kell kétszerezni az e-Wallett használatát. Kérlek használd az e-Wallet rendszert.
Míg integráljuk funkcionálisan az NxPay e-Walett rendszert addig legyen AP számlád vagy STP számlád. Mellesleg nem csináltuk meg az ezüst, arany és gyémánt tagdíj fizetéseket, de azonnal megtesszük mihelyst a kód-integráció teljes. Megcsináljuk a felminősítéseket és jutalékokat fogunk fizetni visszamenőlegesen is. Ha valaki nem lett megújítva nem lesz törölve, vagy visszaminősített. Ne aggódj, lépést tartunk és futtatni fogjuk őket.
Még egyszer köszönet a csodálatos családért. A hatalmas sikerre!
Paul Burks
Re: Zeek Rewards
Napi hirdetést meddig kell feladni, hogy az napra jogosultak legyünk az osztalékra?
Re: Zeek Rewards
Igen!Sanders írta:Napi hirdetést meddig kell feladni, hogy az napra jogosultak legyünk az osztalékra?
Re: Zeek Rewards
:DDD
félreolvastad szerintem
nem azt írtam, hogy mindig, hanem hogy meddig? Tehát hány óráig
félreolvastad szerintem
nem azt írtam, hogy mindig, hanem hogy meddig? Tehát hány óráig
Re: Zeek Rewards
Bakker tényleg Nos Nekem volt olyan hogy már lejárt az idő, de még aznap feladtam, és kaptam jutalékot. Szóval szerintem a naptári 0-24 számít.
Re: Zeek Rewards
Sanders írta::DDD
félreolvastad szerintem
nem azt írtam, hogy mindig, hanem hogy meddig? Tehát hány óráig
CET szerint 22 óráig !
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég