FONTOS! Csak abban az esetben használd, ha biztosan tudod, hogy az oldal már nem fizet, máskülönben kizárhatnak az oldalról és elveszted az adott oldalon lévő felhasználói fiókodat.
1. Lépj be a Paypal fiókodba és keresd meg azt a tranzakciót, majd kattints a "Details"-ra. 2. Görgess lejjebb és ott kattints a "Resolution Centre" linkre. 3. Válaszd az "Item Dispute" részt, aztán kattints a "Continue"-re. 4. Válaszd az első opciót és kattints a "Continue" gombra. 5. Válaszd ki a Service-t és ezt az üzenetet másold be:
Ezután fogsz kapni egy email-t, amiben az áll majd, hogy elkezdték a vizsgálatot.“Please help me they scam me for (Ide az összeget írd, amit befektettél)”
“Dear Paypal support,
I purchased a service at example.com (a weboldal címe).
As the delay quoted in Terms of service is over while service is not provided at all and as i stay with no news from the seller after several try’s to contact him, I must ask you to take the required actions.
I’m looking forward to hearing from you,
best regards”
Sok sikert!
