Ma dél körül, ahogy megtudtam gondok vannak a Primfix-el azonnal benyújtottam az Alertpay-nek 2 db dispute-ot a lekötéseimre, mivel azokat 09.15-én kötöttem le, 09.30. és 10.15. lejárattal. Sokalltam a lejáratig lévő időt, főleg, hogy kibukott se befizetni nem lehet, sem ki nem fizetnek a számláról. A Goldpollon is azt olvastam napok óta pendingen vannak a kikérések.
Az egyik lekötésemre, ami holnap jár le, azt írták vegyen fel a kapcsolatot a Primfix adminjával. 7 napon belül, ha semmi nem történik, akkor intézik ők tovább, de írjam meg nekik levélben a fejleményeket.
A fenti, másik disputommal kapcsolatban pedig már el is utalták a szeptember 15-én befizetett pénzem, 23,29 $... 
You've got cash!
Primfix Limited (
fund@primfix.com) just sent you money through AlertPay.
Payment Details
* Date: September 20, 2011 12:41:49 PM
* Amount Sent: $23.29 USD
* Sender Name: Primfix Limited
* Sender Email:
fund@primfix.com
* Reference Number: F0B0D-550FE-XXXXX
*
* Message: Refund from primfix.com
Jó tanács: Szerintem, ha másnak is ilyen hosszú idő múlva lejáratos a lekötése megérné küldeni még most egy Transaction Dispute-ot az Alertpay-nek, hátha ő is még az elején visszakapja a pénzét, ahogyan én.
Nekem holnap késő este jár le a másik lekötésem, amit ki fogok kérni, kíváncsi leszek az megjön-e, 23 $. Akinek hasonlóan a napokban jár le, az várja meg a lejáratot, kérje ki és ha nem utalják azonnal indítsa a dispute-ot, még az elején!!!