Hosszútávú befektetési programok
-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1311
- Csatlakozott: 2011.07.04. 14:09
- Kapcsolat:
Re: Hosszútávú befektetési programok
gondolom az akcióval szét akarták magukat keresni
-
- Érdeklődő
- Hozzászólások: 62
- Csatlakozott: 2011.04.05. 19:25
- Kapcsolat:
Re: Hosszútávú befektetési programok
Tegnap szálltam be, ma már az oldal sem jön be. Fasza...
Profits-empire : http://profits-empire.com/?ref=foton100101
-
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2011.07.18. 09:26
- Kapcsolat:
Re: Hosszútávú befektetési programok
Sziasztok!
Ok lehet küldeni a dispute-ot most. Leszedték a weboldalt a tárhelyről, az email címeket is megszűntették. Remélem nem szedték ki az összes pénzüket gyorsan alertpay-ről, mert akkor senki nem kap vissza semmit.
Sok szerencsét mindenkinek a pénz visszaszerzéshez!
Ok lehet küldeni a dispute-ot most. Leszedték a weboldalt a tárhelyről, az email címeket is megszűntették. Remélem nem szedték ki az összes pénzüket gyorsan alertpay-ről, mert akkor senki nem kap vissza semmit.
Sok szerencsét mindenkinek a pénz visszaszerzéshez!
Az instabil helyzetük miatt jelenleg nem ajánlom a HYIP oldalakba való befektetést.
-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1311
- Csatlakozott: 2011.07.04. 14:09
- Kapcsolat:
Re: Hosszútávú befektetési programok
alertén mit is kell ikszelni?
Re: Hosszútávú befektetési programok
sleepingevil írta:Sziasztok!
Ok lehet küldeni a dispute-ot most. Leszedték a weboldalt a tárhelyről, az email címeket is megszűntették. Remélem nem szedték ki az összes pénzüket gyorsan alertpay-ről, mert akkor senki nem kap vissza semmit.
Sok szerencsét mindenkinek a pénz visszaszerzéshez!


Azt hiszem a gyors befektetések világával felhagyok....
Mi a következő, ami eltűnik a pénzünkkel???



-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1311
- Csatlakozott: 2011.07.04. 14:09
- Kapcsolat:
Re: Hosszútávú befektetési programok
"a listából a (Security/File a Report)-ot kiválasztani. Ezután a feljövő oldalon be kell írni a teljes neved valamint az alertpay e-mail azonosítódat. A topic-nál a legördülő listából a (Transaction Dispute)-t kell kiválasztani"
nálam a legördülőben nincs "Transaction Dispute". help!
nálam a legördülőben nincs "Transaction Dispute". help!
Re: Hosszútávú befektetési programok
Belépés=> Főoldal => Alul "Contact" => középen Email alatt "Send us a support ticket" => listából: Transaction Disputesweeney todd írta:"a listából a (Security/File a Report)-ot kiválasztani. Ezután a feljövő oldalon be kell írni a teljes neved valamint az alertpay e-mail azonosítódat. A topic-nál a legördülő listából a (Transaction Dispute)-t kell kiválasztani"
nálam a legördülőben nincs "Transaction Dispute". help!
Sok sikert!
Lassan már becsukott szemmel is megy...

Re: Hosszútávú befektetési programok
Azt viszont nem értem, hogy minek küldött levelet arról hogy bezár a bazár, és hogy rendezi a kifizetéseket.
Sokkal egyszerűbb lett volna szép csendebn eltűnni?!
Sokkal egyszerűbb lett volna szép csendebn eltűnni?!

Re: Hosszútávú befektetési programok
opulentiába ki tud belépni?mert én nem
Re: Hosszútávú befektetési programok
Óóó, hát biztos Leon-hoz járt tanulni, hogy is kell "rendesen" lelépni, hogy senki se haragudjon meg rá.walters írta:Azt viszont nem értem, hogy minek küldött levelet arról hogy bezár a bazár, és hogy rendezi a kifizetéseket.
Sokkal egyszerűbb lett volna szép csendebn eltűnni?!

-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1102
- Csatlakozott: 2011.07.18. 10:43
- Tartózkodási hely: Szolnok
- Kapcsolat:
Re: Hosszútávú befektetési programok
Minden külön befizetett összegre külön dispute-ot kell írni vagy egyben az egészet?
GTPN1 surfbar: http://www.gtpn1.com/index.html?p=Ziti
Re: Hosszútávú befektetési programok
Mindegyikre külön kell, mert egybe nem tudsz.Lili írta:Minden külön befizetett összegre külön dispute-ot kell írni vagy egyben az egészet?

És célszerű az Admin levelét is elküldeni az AlertPay felé.
-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1311
- Csatlakozott: 2011.07.04. 14:09
- Kapcsolat:
Re: Hosszútávú befektetési programok
az alert topikban tök más van:csaba08 írta: Lassan már becsukott szemmel is megy...
"majd kattints, az oldal alján bal oldalt a második (Contact) menüpontra, ekkor egy következő oldal fogad, ahol szintén bal oldalon alul a (Send us a support ticket) hivatkozásra kell kattintani,majd a következő oldalon a listából a (Security/File a Report)-ot kiválasztani. Ezután a feljövő oldalon be kell írni a teljes neved valamint az alertpay e-mail azonosítódat. A topic-nál a legördülő listából a (Transaction Dispute)-t kell kiválasztani,"
most akkor hogy?
- hoparduc
- Fanatikus
- Hozzászólások: 2146
- Csatlakozott: 2010.10.13. 06:38
- Tartózkodási hely: Magyarország
- Kapcsolat:
Re: Hosszútávú befektetési programok
Ez nagyon gáz, mindig az az oldal szűnik meg, amibe az ember a legjobban bízik sajnos.walters írta:Azt viszont nem értem, hogy minek küldött levelet arról hogy bezár a bazár, és hogy rendezi a kifizetéseket.
Sokkal egyszerűbb lett volna szép csendebn eltűnni?!
Pár nappal ezelőtt még azt írták, hogy nyereségesek, stb. Most pedig bezár, ez érdekes.

-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1311
- Csatlakozott: 2011.07.04. 14:09
- Kapcsolat:
Re: Hosszútávú befektetési programok
akkor ezt kell kitöltenem, + a levél?
"Submit a Ticket
If you can't find a solution to your problems in our knowledgebase, you can fill in the fields below with as much detailed information as possible and send it to our support personnel.
General Information
Name (Full name on account): *
Email (AlertPay login email): *
Resolution Support
Method of Payment: *
Payment from AlertPay Balance
Payment from Credit Card
Type of Purchase: *
Goods
Service
Merchant/Recipient Email : *
Merchant Website URL: *
Website where purchase took place
Reference Number(s): *
Input list of reference numbers
Transaction completed less than 30 days?: *
Yes
No
Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly?: *
Yes
No
I understand it can take up to 30 days to complete the investigation? I will not submit multiple tickets regarding this same dispute. : *
"
"Submit a Ticket
If you can't find a solution to your problems in our knowledgebase, you can fill in the fields below with as much detailed information as possible and send it to our support personnel.
General Information
Name (Full name on account): *
Email (AlertPay login email): *
Resolution Support
Method of Payment: *
Payment from AlertPay Balance
Payment from Credit Card
Type of Purchase: *
Goods
Service
Merchant/Recipient Email : *
Merchant Website URL: *
Website where purchase took place
Reference Number(s): *
Input list of reference numbers
Transaction completed less than 30 days?: *
Yes
No
Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly?: *
Yes
No
I understand it can take up to 30 days to complete the investigation? I will not submit multiple tickets regarding this same dispute. : *
"
Re: Hosszútávú befektetési programok
sweeney todd írta:akkor ezt kell kitöltenem, + a levél?
"Submit a Ticket
If you can't find a solution to your problems in our knowledgebase, you can fill in the fields below with as much detailed information as possible and send it to our support personnel.
General Information
Name (Full name on account): *
Email (AlertPay login email): *
Resolution Support
Method of Payment: *
Payment from AlertPay Balance
Payment from Credit Card
Type of Purchase: *
Goods
Service
Merchant/Recipient Email : *
Merchant Website URL: *
Website where purchase took place
Reference Number(s): *
Input list of reference numbers
Transaction completed less than 30 days?: *
Yes
No
Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly?: *
Yes
No
I understand it can take up to 30 days to complete the investigation? I will not submit multiple tickets regarding this same dispute. : *
"
Szia,
Igen.
De a levéllel Ne fárszd magad.
Csak röviden a lényeget és oda másold be, amit kaptál ma az admintól.
Nem kell sok rizsa, csak hogy befektettél "X" összeget az "X" programra és ma ezt a levelet kaptad az admintól és szeretnéd visszakapni a pénzed.
Felesleges a hosszú levelet bemásolnod, meg átírkálnod, ők így is értik a gondot.
Csaba
Re: Hosszútávú befektetési programok
sweeney todd írta:akkor ezt kell kitöltenem, + a levél?
"Submit a Ticket
If you can't find a solution to your problems in our knowledgebase, you can fill in the fields below with as much detailed information as possible and send it to our support personnel.
General Information
Name (Full name on account): *
Email (AlertPay login email): *
Resolution Support
Method of Payment: *
Payment from AlertPay Balance
Payment from Credit Card
Type of Purchase: *
Goods
Service
Merchant/Recipient Email : *
Merchant Website URL: *
Website where purchase took place
Reference Number(s): *
Input list of reference numbers
Transaction completed less than 30 days?: *
Yes
No
Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly?: *
Yes
No
I understand it can take up to 30 days to complete the investigation? I will not submit multiple tickets regarding this same dispute. : *
"
Szia,
Igen.
De a levéllel Ne fárszd magad.
Csak röviden a lényeget és oda másold be, amit kaptál ma az admintól.
Nem kell sok rizsa, csak hogy befektettél "X" összeget az "X" programra és ma ezt a levelet kaptad az admintól és szeretnéd visszakapni a pénzed.
Felesleges a hosszú levelet bemásolnod, meg átírkálnod, ők így is értik a gondot.
Csaba
Re: Hosszútávú befektetési programok
Röhej az egész..... Disputot már nem tudok nyomni... Remélem vissza adják ezek a retkek
75% veszetég lenne nekem

75% veszetég lenne nekem

-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1311
- Csatlakozott: 2011.07.04. 14:09
- Kapcsolat:
Re: Hosszútávú befektetési programok
kösz!
még néhány kérdés - bocs, tök vagyok, nem akarom elszúrni:
1., ez a Merchant/Recipient Email mi?
2., Merchant Website URL az Opulentiajé, ugye?
3., Reference Number(s) a befizetésem száma, amit a mélben visszaigazoltak?
4., Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly? ez mi?
még néhány kérdés - bocs, tök vagyok, nem akarom elszúrni:
1., ez a Merchant/Recipient Email mi?
2., Merchant Website URL az Opulentiajé, ugye?
3., Reference Number(s) a befizetésem száma, amit a mélben visszaigazoltak?
4., Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly? ez mi?
-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1311
- Csatlakozott: 2011.07.04. 14:09
- Kapcsolat:
Re: Hosszútávú befektetési programok
köszi mindenkinek!
ezt kaptam:
"Thank you for contacting us. This is an automated response confirming the receipt of your ticket. One of our agents will get back to you as soon as possible. For your records, the details of the ticket are listed below. When replying, please make sure that the ticket ID is kept in the subject line to ensure that your replies are tracked appropriately.
Ticket ID: HDA-238340"
ezt kaptam:
"Thank you for contacting us. This is an automated response confirming the receipt of your ticket. One of our agents will get back to you as soon as possible. For your records, the details of the ticket are listed below. When replying, please make sure that the ticket ID is kept in the subject line to ensure that your replies are tracked appropriately.
Ticket ID: HDA-238340"
-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1102
- Csatlakozott: 2011.07.18. 10:43
- Tartózkodási hely: Szolnok
- Kapcsolat:
Re: Hosszútávú befektetési programok
Szerintetek mi esély van arra, amit a levélben írtak, hogy visszatérítik a betett pénzeket???
Továbbá érdekes, hogy a zárást így bejelentik, majd az oldal is működésképtelen...Mondhatom szép eljárás...
Továbbá érdekes, hogy a zárást így bejelentik, majd az oldal is működésképtelen...Mondhatom szép eljárás...

GTPN1 surfbar: http://www.gtpn1.com/index.html?p=Ziti
Re: Hosszútávú befektetési programok
Én 3 részletben fizettem be, akkor 3 külön dispute-ot kell kérnem?
-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1102
- Csatlakozott: 2011.07.18. 10:43
- Tartózkodási hely: Szolnok
- Kapcsolat:
Re: Hosszútávú befektetési programok
Szerintem igen, érdemesebb. Én 2 részletben fizettem be, és már elküldtem 2* a dispute-ot.FZolee írta:Én 3 részletben fizettem be, akkor 3 külön dispute-ot kell kérnem?
GTPN1 surfbar: http://www.gtpn1.com/index.html?p=Ziti
Re: Hosszútávú befektetési programok
Hm, ha jól értem gond van:
Unfortunately, I must inform you that we are forced to close Opulentia.
Refunds are already being processed and you will get your refund as soon as possible.
Thank you.
Best regards,
Daniel Beletzky
CEO at Opulentia
Remélem a pénzt tényleg megkapom.
Szerk.: valami gond van nálam, mert most látom már más is bemásolta a levelet.
Unfortunately, I must inform you that we are forced to close Opulentia.
Refunds are already being processed and you will get your refund as soon as possible.
Thank you.
Best regards,
Daniel Beletzky
CEO at Opulentia
Remélem a pénzt tényleg megkapom.
Szerk.: valami gond van nálam, mert most látom már más is bemásolta a levelet.
Re: Hosszútávú befektetési programok
Amikor berakták a 7 napos opciót, már gyanús lett 
Fogadni mertem volna bárkivel bármiben, hogy ez lesz a vége, csak nem akartam vészmadár lenni.
Egy centet sem teszek többet egyik HIYP-ba sem. Inkább a forex!!!!!!!!!
Ha el is vesztem a lóvét, legalább tudom, hogy az én hibám volt. Engem NE LOPJON MEG SENKI!!!!!!!!!!
A jó k**va anyukájukat!!!!!!!!!!!
eToro: http://www.etoro.com/refferal.aspx?RID11
(akit érdekel, keressen meg nyugodtan)

Fogadni mertem volna bárkivel bármiben, hogy ez lesz a vége, csak nem akartam vészmadár lenni.
Egy centet sem teszek többet egyik HIYP-ba sem. Inkább a forex!!!!!!!!!
Ha el is vesztem a lóvét, legalább tudom, hogy az én hibám volt. Engem NE LOPJON MEG SENKI!!!!!!!!!!
A jó k**va anyukájukat!!!!!!!!!!!
eToro: http://www.etoro.com/refferal.aspx?RID11
(akit érdekel, keressen meg nyugodtan)
-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1311
- Csatlakozott: 2011.07.04. 14:09
- Kapcsolat:
Re: Hosszútávú befektetési programok
úgy látszik, hogy tényleg az alacsony lekötéses, lassú programokban lehet csak hinni.
Re: Hosszútávú befektetési programok
Valaki tudna segíteni?
Nemtudok angolul és itt írtátok hogy nem kell a sok rizsa (vagyis nem kell az a pénz visszaigénylési hosszú szöveg) csak hogy mennyit tettem be és hogy az admin azt a levelet írta hogy az oldal bezárt.
Valaki letudná ezt írni angolul?
Előre is köszi.
u.i:Most hogy ez az oldal is bedőlt már kezdek aggódni hogy a safedepositary ill. a primfix -re is ez a sors vár ( de ne legyen igazam)

Nemtudok angolul és itt írtátok hogy nem kell a sok rizsa (vagyis nem kell az a pénz visszaigénylési hosszú szöveg) csak hogy mennyit tettem be és hogy az admin azt a levelet írta hogy az oldal bezárt.
Valaki letudná ezt írni angolul?

Előre is köszi.
u.i:Most hogy ez az oldal is bedőlt már kezdek aggódni hogy a safedepositary ill. a primfix -re is ez a sors vár ( de ne legyen igazam)


Re: Hosszútávú befektetési programok
elitejoly írta:Valaki tudna segíteni?
Nemtudok angolul és itt írtátok hogy nem kell a sok rizsa (vagyis nem kell az a pénz visszaigénylési hosszú szöveg) csak hogy mennyit tettem be és hogy az admin azt a levelet írta hogy az oldal bezárt.
Valaki letudná ezt írni angolul?![]()
Előre is köszi.
u.i:Most hogy ez az oldal is bedőlt már kezdek aggódni hogy a safedepositary ill. a primfix -re is ez a sors vár ( de ne legyen igazam)![]()
Hamarosan nyitok egy "Transaction Dispute"-t az AP-n. Ha nem annyira sürgős, kb. 1 óra múlva beteszem ide is.
Re: Hosszútávú befektetési programok
én is így vagyok volt benne 38 $-om faszául elbuktam most nyomom a tőzsdét azon jobb vagyok meg a brand dailyben van 20$
http://thesuperinvest.com/ Legfrissebb pénzkeresési módok.
Re: Hosszútávú befektetési programok
Nos, én ezt küldtem az AP-nek:
Merchant/Recipient Email : support@opulentia.ch
Merchant Website URL : https://www.opulentia.ch
Reference Number(s) : ehhez hasonló => A08C5-8373H-C8CF0
Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly? - Ebben az esetben: NO
Hello,
Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly?: The answer is NO, because:
=======================================
from: support@opulentia.ch
reply-to: support@opulentia.ch
to: ................@gmail.com
date: Tue, Aug 9, 2011 at 4:23 PM
subject: OPULENTIA: Closing
4:23 PM (3 hours ago)
Dear .......... Zsolt,
Unfortunately, I must inform you that we are forced to close Opulentia.
Refunds are already being processed and you will get your refund as soon as possible.
Thank you.
Best regards,
Daniel Beletzky
CEO at Opulentia
=============================================
The site was unavailable right after I received this message. No chance to contact the merchant.
I can't believe in his words. I do not think that he will refund my money.
Thank you for your help.
Regards,
Zsolt
+ csatoltam a köv:

Reménykedjünk!!!
Merchant/Recipient Email : support@opulentia.ch
Merchant Website URL : https://www.opulentia.ch
Reference Number(s) : ehhez hasonló => A08C5-8373H-C8CF0
Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly? - Ebben az esetben: NO
Hello,
Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly?: The answer is NO, because:
=======================================
from: support@opulentia.ch
reply-to: support@opulentia.ch
to: ................@gmail.com
date: Tue, Aug 9, 2011 at 4:23 PM
subject: OPULENTIA: Closing
4:23 PM (3 hours ago)
Dear .......... Zsolt,
Unfortunately, I must inform you that we are forced to close Opulentia.
Refunds are already being processed and you will get your refund as soon as possible.
Thank you.
Best regards,
Daniel Beletzky
CEO at Opulentia
=============================================
The site was unavailable right after I received this message. No chance to contact the merchant.
I can't believe in his words. I do not think that he will refund my money.
Thank you for your help.
Regards,
Zsolt
+ csatoltam a köv:

Reménykedjünk!!!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég