Hali,
Ma megint kaptam levelet az AlertPay-től Elite Alliance ügyben.
De hogy még mindig időt kérnek, ezt nem értem?
A levél:
Hello,
Thank you for contacting AlertPay's Resolutions department.
We have received your dispute and have begun our investigation. Due to a number of complaints we have received in reference to this seller and an unusually high volume of disputes, the resolution process is taking longer than expected. Please allow our administrative team some time to resolve this issue. We thank you in advance for your patience.
Rest assured that we will do everything in our power to reach a favorable resolution for your dispute.
Please refrain from opening multiple tickets/disputes in regards to the same issue/seller as such will only result in delays.
Regards,
----------------------------------
Thank you for choosing AlertPay! If you have any additional questions, don't forget to consult our FAQs at
https://helpdesk.alertpay.com/
Resolutions Team
http://www.alertpay.com
"My Way to Pay"
Ticket Details
===================
Ticket ID: ZOO-354454
Department: Transaction Dispute
Status: On Hold
És a fordítás:
Helló,
Köszönjük, hogy kapcsolatba AlertPay állásfoglalás osztálya.
Megkaptuk vitát, és megkezdte a vizsgálatot. Miatt számos panasz kaptunk az hivatkozni kell erre az eladó és a szokatlanul nagy mennyiségű viták, a felbontás folyamat tovább tart a vártnál. Kérjük, hogy a közigazgatási csapat egy kis időt, hogy megoldja ezt a problémát. Köszönjük előre is türelmet.
Biztos lehet benne, hogy mindent megtesz a hatalom elérése kedvező felbontást a vitát.
Kérjük, ne nyitó több jegyet / viták tekintetében ugyanazt a problémát / eladó így csak eredményeznek késedelmet.
Üdvözlettel,
----------------------------------
Köszönjük, hogy AlertPay! Ha bármilyen további kérdése van, ne felejtsd el, hogy konzultáljanak a GYIK a
https://helpdesk.alertpay.com/
felbontás Team
www.alertpay.com
"My Way to Pay"
jegy részletei
===================
Ticket ID: ZOO-354454
Tanszék: Transaction jogviták
Állapot: Tartsa