Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Nemrég küldtem egy Dispute-t egy csaló PTC miatt..Nem nagy összegről,csak 1$-ról van szó,viszont azt kaptam vissza az AlertPay-tól,hogy 10 napon belül próbáljam meg elintézni a PTC oldal Adminjával,s ha nem sikerül,akkor írjak nekik 10 napon belül.
Na,most ilyenkor elküldik azt a levelet,amit ők küldtek a PTC oldalnak,s küldenek nekem is egy levelet,melynek az alján ott van,hogy kérik,hogy erre ne válaszoljak.
Ugyan ez ott van annál is,amit a PTC-nek küldenek.
Viszont,azt is kérik,hogy ne nyissak több support ticket-et,ezt már már zárták..Kérdem én,ilyenkor mi a megoldás??
Már máskor is jártam így,azt hiszem kétszer,mind a kétszer azt csináltam,hogy mind a két levélre válaszoltam,s küldtem még egy supportot,de semmit sem csináltak.
Volt már másnak is ilyen gondja??Mit csinált??
Várom a válaszaitokat,köszi előre is.
Dispute segítség
-
- Új tag
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2015.01.12. 06:46
- Kapcsolat:
Re: Dispute segítség
While this is all there is, what the PTC has sent.
However, I also asked not to open a support ticket was more, this has been my zárták..Kérdem, in which case what is the solution ??
However, I also asked not to open a support ticket was more, this has been my zárták..Kérdem, in which case what is the solution ??
We provide guarantee to pass ccnp with online exam training ccna security pdf itil and 200-120, you can also get best quality bluefield guaranteed success.
Re: Dispute segítség
???aajamilkhan írta:While this is all there is, what the PTC has sent.
However, I also asked not to open a support ticket was more, this has been my zárták..Kérdem, in which case what is the solution ??
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég