Paypal pénz visszaigénylés menete (Dispute)
Elküldve: 2015.02.04. 12:38
Sokan nem tudnak róla, de van egy olyan lehetőség a Paypalnál, ami lehetővé teszi a pénzvisszaigénylést a csaló adminoktól, persze csak akkor ha nem telt le a befizetéstől számított 45 nap.
FONTOS! Csak abban az esetben használd, ha biztosan tudod, hogy az oldal már nem fizet, máskülönben kizárhatnak az oldalról és elveszted az adott oldalon lévő felhasználói fiókodat.
1. Lépj be a Paypal fiókodba és keresd meg azt a tranzakciót, majd kattints a "Details"-ra. 2. Görgess lejjebb és ott kattints a "Resolution Centre" linkre. 3. Válaszd az "Item Dispute" részt, aztán kattints a "Continue"-re. 4. Válaszd az első opciót és kattints a "Continue" gombra. 5. Válaszd ki a Service-t és ezt az üzenetet másold be:
Sok sikert!
FONTOS! Csak abban az esetben használd, ha biztosan tudod, hogy az oldal már nem fizet, máskülönben kizárhatnak az oldalról és elveszted az adott oldalon lévő felhasználói fiókodat.
1. Lépj be a Paypal fiókodba és keresd meg azt a tranzakciót, majd kattints a "Details"-ra. 2. Görgess lejjebb és ott kattints a "Resolution Centre" linkre. 3. Válaszd az "Item Dispute" részt, aztán kattints a "Continue"-re. 4. Válaszd az első opciót és kattints a "Continue" gombra. 5. Válaszd ki a Service-t és ezt az üzenetet másold be:
Ezután fogsz kapni egy email-t, amiben az áll majd, hogy elkezdték a vizsgálatot.“Please help me they scam me for (Ide az összeget írd, amit befektettél)”
“Dear Paypal support,
I purchased a service at example.com (a weboldal címe).
As the delay quoted in Terms of service is over while service is not provided at all and as i stay with no news from the seller after several try’s to contact him, I must ask you to take the required actions.
I’m looking forward to hearing from you,
best regards”
Sok sikert!
